پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن متحرک

پارتیشن متحرک منزل که بعنوان جدا کننده فضا نیز شناخته می شوند راه حلی عالی برای جدا سازی یا پنهان کردن گوشه ای از فضای اتاق به صورت موقتی می باشد. اما کارایی پارتیشن های متحرک فقط به همین دو روش ساده خلاصه نمی شود، کارهای بسیار ییشتری با این پارتیش ها انجام می گیرد. به لطف پیشرفت روز افزون طراحی و ساخت وسایل خانه، پارتیشن های متحرک هم می توانند بعنوان عنصری دکوری در دکوراسیون قرار بگیرند یا اینکه از آنها بعنوان تاج تخت خواب نیز استفاده نمود.

پارتیشن | پارتیشن متحرک | پارتیشن منزل | پارتیشن اداری | ونوس لیزر

از آنجایی که پارتیشن های متحرک طراحی و دیزاین بسیار متنوعی دارند، متخصصان طراحان داخلی از آنها همانند یک اسلحه مخفی استفاده کرده و در دکوراسیون داخلی به روش های خلاقانه و الهام بخش بکار می برند. از این رو مناسب دیدم برای شما خوانندگان عزیزان وبسایت اتاق تعدادی از این مدل ها را معرفی کنم تا خودتان هم بتوانید علاوه بر گرفتن کارایی بیشتر از پارتیشن متحرک منزل تان، همانند یک عنصر دکوری بسیار شیک و زیبا از آنها استفاده کنید. این روش ها اجرای ساده ای دارند و شاید تنها قسمت سخت کار پیدا کردن یک مدل پارتیشن زیبا و مناسب میباشد.

در ابتدا با مدل هایی آشنا خواهید شد که خیلی فراتر از یک پارتیشن متحرک معمولی هستند. این پارتیشن ها قابل تنظیم هستند و برای قرار گیری در محیط هایی مانند اتاق خواب و یا حمام و دستشویی نیز کاربرد بسیار بالایی خواهند داشت. برخی مدل ها همراه آینه قدی هستند  و برخی دیگر علاوه بر یک آینه کوچک فضایی برای قرار دادن وسایل ضروری در حمام مانند حوله و لباس و خوش بو کننده ها دارند. بدنه این پارتیشن ها از جنس استیل ضد زنگ و رنگ شده است اما پنل ها جنس متفاوتی دارند برخی از جنس چرم هستند و برخی دیگر پارچه، برخی هم از حصیر استفاده می کنند. به اینها باید رنگ های متنوع هر کدام از پنل ها را نیز اضافه کنید تا تنوع محصولات بیشتر گردد.

25 مدل جدید پارتیشن متحرک منزل با طراحی دکوراتیو و شیک [قیمت ارزان]

در انتخاب هیچ وسیله ای نباید بدون اطلاع قبلی و آگاهی از انواع ویژگی ها و مدل ها اقدام به خرید کنید. پارتیشن متحرک منزل نیز در این گروه قرار می گیرد. شکل های ابتدایی زیر مدلی را نشان می دهد که فریم بدنه آن از جنس فلز بوده اما پنل ها از نوعی پارچه تا خورده یا چیندار تشکیل شده است. هر پارتیشن سه عدد پنل دارند و رنگ پنل ها نیز از مدلی به مدل دیگر فرق می کند. شکل های بعدی مربوط به پارتیشن دیگری است که نقش روی پنل ها کنده کاری شده و ظاهری بسیار زیبا به آن داده است. این پارتیشن با ظاهر خاصش به راحتی با هر دکوراسیونی مچ می شود و در عین اینکه فضا را جدا کرده، جلوی عبور نور را نمی گیرد.

25 مدل جدید پارتیشن متحرک منزل با طراحی دکوراتیو و شیک [قیمت ارزان]

اما همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم پارتیشن ها برای استفاده بعنوان عنصر دکوراتیو نیز گزینه بسیار خوبی میباشند. مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید یکی از همین نمونه ها را نشان می دهد که با نقاشی های رنگی روی پنل هایش بخوبی نقش یک عنصر دکوراتیو را در کنار فراهم آوردن یک فضای خصوصی در گوشه ای از اتاق ایفا می کند. مدل بعدی پارتیشنی است که از ترکیب چوب و فلز برنج ساخته شده و برای فضاهای کوچک مناسب است چرا که سوراخ های ریز داخل پنل ها جلوی عبور نور را نمی گیرند و به این ترتیب فضا روشن تر دیده می شود.

مورد بعدی که طرحی ساده دارد و اندکی ما را یاد دربهای کشویی ژاپنی و کره ای می اندازد. بدنه یا فریم این پارتیشن متحرک از جنس چوب بوده اما پنل ها با الگوهای مدرن هندسی تزیین شده اند. پارتیشن زیر ساخت ایکیا بوده و بخاطر همین خیال ما را از بابت کیفیت بالای جنس راحت می کند. بعلاوه وزن این پارتیشن نیز بسیار کم است و یک نفر براحتی می تواند آنرا از گوشه ای به گوشه دیگر منتقل کند.  در ادامه مدل های دیگر پارتیشن متحرک را مشاهده خواهید فرمود که هر کدام دارای طرحی کاملا متفاوت با دیگری هستند.

25 مدل جدید پارتیشن متحرک منزل با طراحی دکوراتیو و شیک [قیمت ارزان]

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.