پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن‌بندی دوجداره اداری

این نوع پارتیشن به دلیل طراحی زیبا و تنوعی که درون خودش دارد علیرغم اینکه دارای قیمت بالاتری نیز است، نسبت به نوع دیگر دارای طرفداران بیشتری است.
در این نوع برخلاف تک جداره دیگر نیازی به ستون‌هایی برای قرارگیری روی زمین و ایجاد مقاومت نیست چرا که پارتیشن دوجدارهخودش دارای استحکام و مقاومت است.

معمولاً در این سبک و در فضای بین دو جداره‌ها، ساختارهای پرده مانند یا کرکره مانند استفاده می‌شود.
اگر در یک اتاقی همراه با سیستم‌ها و شبکه‌های مختلف هستید، نیاز نیست نگران کابل‌ها و سیم‌ها باشید چرا که در قسمت‌هایی از این نوع پارتیشن شما خواهید توانست کابل‌ها و سیم‌ها را بصورت منظم قرار دهید.

از پارتیشن تک جداره می‌توانید به‌عنوان عایق صوتی استفاده کنید اما اگر در محیطی هستید که واقعاً سروصدای آزاردهنده‌ای دارد، می‌توانید از نوع دوجداره استفاده کنید چرا که بهتر می‌تواند عایق صدا باشد.

برای سفارش و مشاهده سایر مدل ها به لینک پارتیشن و نصب مراجعه کنید

پارتیشن‌ شیشه‌ای

پارتیشن‌بندی از نوع شیشه‌ای

1) تمیزی راحت با یک شیشه‌شور و یک دستمال تمیز
2) انعطاف‌پذیری بالا
3) قابلیت جابجایی آسان
4) عایق صوتی به‌شرط کیفیت شیشه و دوجداره بودن آن
5) دارای انواع مختلف همچون مات، سکوریت، رنگی و ....
6) استفاده از نور طبیعی خورشید به دلیل قابلیت عبور نور در آن و صرفه‌جویی در هزینه
7) هزینه به نسبت پایین در نصب آن و سرعت بالا در اجرای این نوع پارتیشن‌

انواع گوناگونی از پارتیشن های مسکونی و اداری در لینک پارتیشن  و نصب!!!

پارتیشن دوجداره چیست ؟

پارتیشن دوجداره با MDF های ۱۶ میلیمتری ساخته می شود که تمام لبه های MDF با نوار PVC عایق شده است. ضخامت پارتیشن دو جداره حدودا ۱۲ سانتی متر میباشد که به صورت کوتاه، نیمه بلند، بلند و تا ارتفاع سقف اجرا می گردد.ارتفاع آنها به عواملی مانند جریان گردشی هوا و عایق شدن از لحاظ صدا بستگی دارد. در این نوع پارتیشنها از جداره های شیشه نیز به صورت دوجداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در محل و سلیقه مشتریان قابل تغییر می باشد. 

پارتیشن دوجداره دارای این قابلیت است که می توان از پرده کرکره در بین جدار های شیشه نیز استفاده کرد. پرده کرکره ها را می توان در طرح و رنگ های مختلف و با اندازه ۱۶ میلیمتری اجرا نمود. شیشه های نصب شده در دو طرف پرده کرکره باعث جلوگیری از نفوذ گرد و غبار بر روی پرده هاوکرکره ها می شوند. استفاده از پرده کرکره با مکانیزم سایه روشن (ولومی) ، امکان عبور نور در مواقع دلخواه را فراهم می نماید. سیستم تنظیم ولومی در پرده کرکره ها جلوه ی زیبایی به پارتیشن می دهند.

برای مشاهده سایر مدل ها به لینک پارتیشن و نصب مراجعه کنید

تولیدکنندگان و فروشندگان پارتیشن میتوانند آگهی خود را در لینک آگهی رایگان ثبت نمایند

پارتیشن بندی اتاق خواب و اتاق کودک

استفاده از قفسه ای باز و بزرگ در اتاق خواب می تواند پارتیشن خلاقانه ای در اتاق خواب باشد یا استفاده از دارتیشن هایی که سبک مدیترانه ای دارند می تواند پارتیشن خلاقانه ای برای اتاق خواب باشد. با قرار گیری مناسب تخت می توانید تاج تخت را که از هرگوشه ی آن بلندتر است به عنوان یک پارتیشن خلاقانه برای اتاق خواب خود به کار ببرید و آن را مابین فضای تخت و حمام قرار دهید.

امروزه استفاده از شیشه های سکوریت و شیشه های نشکن بیشتر در پارتیشن های شیشه ای کاربرد دارند. اگر شما نگران دکوراسیون و جداسازی اتاق خواب کودکتان هستنید می توانید از این نوع پارتیشن شیشه ای برای اتاق خواب کودک خود استفاده کنید. علاوه بر آن می توانید با قرار دادن پارتیشن شیشه ای در اتاق خواب کودک این امکان را به او بدهید که بر روی پارتیشن با آب رنگ های خود نقاشی بکشد و آن را به یک پارتیشن خلاقانه بدل کند

پارتیشن های جدید و به روز به همراه نصب در لینک پارتیشن و نصب