پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

قیمت خرید 40 مدل پاراوان چوبی [ پارتیشن متحرک ] + آدرس فروشنده – سال 97(پارت 13)

خرید پاراوان چوبی مدل اسلیمی (آقای میز)

پاراوان طرح اسلیمی ساده و سبک است. 180 سانتیمتر ارتفاع دارد و  از 4 قسمت با عرض 39 سانتیمتردر کنار هم تشکیل شده  است که به صورت هفت و هشتی (جناغی) با لولا به هم وصل شده اند، این 4 قسمت در حالت بسته روی هم قرار میگیرند و تبدیل به یک قطعه با ضخامت 7 سانتیمتر می شود و به همین دلیل حمل این نوع پاراوان بسیار راحت است.

عرض هر قسمت 39 سانتیمتر است که در مجموع این 4 قسمت در کنار هم چون با اندکی زاویه قرار میگیرند، دیواری به طول 152 سانتیمتر تشکیل می دهند. البته در صورتی که زاویه بین هر دو قسمت 90 درجه باشد، طول دیوار نصف شده و حدود 78 سانتیمتر می شود.

این پاراوان 180 سانتیمتر ارتفاع دارد.سبک است و حمل آن بسیار راحت است.

قیمت خرید پاراوان : 190,000 تومان

paravan eslimi

خرید پاراوان چوبی مدل تاجدار (آقای میز)

پاراوان چوبی تاجدار از چهار قسمت با عرض 39 سانتیمتر تشکیل شده که این 4 قسمت کنار هم به صورت هفت و هشتی (جناغی) با لولا به یکدیگر متصل شده اند و قسمت بالای هر قسمت بصورت تاج طراحی شده است. روی صفحات هر قسمت و نیز در قسمت تاج آن طرحهایی با لیزر معرق کاری شده است.
پاراوان چوبی تاجدار وقتی باز می شود باید زاویه ای بین قسمتهای آن باشد تا بتواند روی زمین مثل یک دیوار ثابت بماند و تعادل خود را حفظ کند. زاویه هر قسمت می تواند بین 90 تا 165 درجه باشد. وقتی پاراوان باز می شود، چون 4 قسمت آن با زاویه کنار هم قرار میگیرند دیواری حدودا به طول 152 سانتیمتر تشکیل می دهند. البته اگر زاویه بین هر دو قسمت 90 درجه باشد، طول دیوار نصف شده و حدود 78 سانتیمتر می شود. این پاراوان  180 سانتیمتر ارتفاع دارد و سبک هست و جابجایی آن راحت است.

قیمت خرید پاراوان : 190,000 تومان

aravan tajdar


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

قیمت خرید 40 مدل پاراوان چوبی [ پارتیشن متحرک ] + آدرس فروشنده – سال 97(پارت 12)

خرید پاراوان چوبی مدل گلی (آقای میز)

پاراوان گلی یکی از بهترین راهکارها برای جداسازی بخشی از فضای یک اتاق است و نیازی به ساخت و ساز ندارد و به دلیل سبک بودن، جابجایی آن راحت است.
پاراوان گلی با 185 سانتیمتر ارتفاع از چهار قسمت به عرض 44 تشکیل شده است که با استفاده از لولا به صورت هفت و هشتی (جناغی) به همدیگر وصل شده اند. این مدل از پاراوان به دلیل متحرک بودن، نباید به صورت کامل باز شود و همیشه باید کمی زاویه بین هر قسمت باشد تا پاراوان بتواند روی زمین ثابت بماند. زاویه ی بین هر قسمت می تواند بین 90 تا 165 درجه باشد.

قیمت خرید پاراوان : 240,000 تومان

aravan goli

خرید پاراوان چوبی مدل سایه روشن(آقای میز)

پاراوان های تاشو و پایه دار برای جدا کردن میز کار از اتاق نشیمن و بخصوص در فضاهای کوچک تر کاربرد دارند و بهترین وسیله برای تقسیم فضا در یک محیط خانگی و یا اداری هستند،پاراوان سایه روشن از پاراوان های کاربردی در این زمینه هستند و همچنین طرحهای روی صفحات آن نمای زیبایی به محیط کار و خانه می دهد.
این پاراوان 185 سانتیمتر ارتفاع دارد. و از چهار قسمت تشکیل شده وعرض هر قسمت آن 44 سانتیمتر است که بصورت هفت و هشتی (جناغی) با لولا به همدیگر وصل شده اند. این مدل از پاراوان همیشه باید با زاویه ای بین قسمتهای آن باز شود تا بتواند روی زمین مثل یک دیوار ثابت بماند و تعادل داشته باشد. زاویه هر قسمت می تواند بین 90 تا 165 درجه باشد. وقتی پاراوان باز می شود، چون 4 قسمت آن با زاویه کنار هم قرار میگیرند دیواری حدودا به طول 172 سانتیمتر تشکیل می دهند.در صورتی که زاویه بین هر دو قسمت 90 درجه باشد، طول دیوار نصف شده و حدود 88 سانتیمتر می شود.

قیمت خرید پارتیشن : 240,000 تومان

paravan saye roshan

خرید پارتیشن متحرک چوبی مدل سینوسی (آقای میز)

پاراوان سینوسی یکی از پاراوان های ساده و سبک هست که برای این منظور ارائه شده و جابجایی آن بسیار راحت است و وقتی بسته می شود صفحات آن روی قرار می گیرند و به یک قطعه با ضخامت 7 سانتیمتر تبدیل می شود. این پاراوان با 185 سانتیمتر ارتفاع از چهار قسمت به عرض 44 تشکیل شده است که به صورت هفت و هشتی (جناغی) با لولا به هم وصل شده اند. این مدل از پاراوان به دلیل نصب نشدن و متحرک بودن، نباید به صورت کامل باز شود و با کمی زاویه بین هر قسمت آن باز می شود تا پاراوان بتواند مثل یک دیوار روی زمین ثابت بماند و تعادل داشته باشد.

قیمت خرید پاراوان : 240,000 تومان

paravan siniso



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.