پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری مطالب اداری 


2. از زیبایی شناسی فکر کنید.
ایجاد هماهنگی با مطابق با مبلمان، پارچه و رنگ که چشم خود را به جای آن را منحرف کند. در پارتیشن اداری راحت، در عین حال کاربردی، سرمایه گذاری کنید. لمس های شخصی را اضافه کنید که دفتر را به جای نهاد، مثل بالش تزئینی، تصویر یا لامپ، احساس راحتی می کند. آیتم های شکسته، کثیف و خراب را از بین ببرید.


3. ایجاد و استفاده از سیستم ها.
قرار دادن سیستم برای کمک به کاهش اختلاف و اضطراب. ایجاد فایل ها و پوشه های رنگی برای نگهداری اطلاعات. تنظیم زمان برای چک کردن ایمیل، وقفه، زمان کار بلوک و تماس تلفنی را تنظیم کنید. با استفاده از یک سیستم "لمس آن یک بار" از کلاهبرداری کاغذ خلاص شوید. به عبارت دیگر، زمانی که یک فایل یا یک قطعه کاغذ را انتخاب می کنید، تصمیم می گیرید چه کاری با آن انجام دهید، مانند انشعاب آن، آن را لگد بزنید، فایل آن را بارگیری کنید یا آن را حذف کنید. سیستم "لمس آن یک بار" طراحی شده است تا به شما کمک کند کاغذکاری را به مرحله بعدی منتقل کنید به جای آن که بی نهایت آن را در کنار میز خود حرکت دهید.


4. بعضی از شخصیت ها را اضافه کنید
مصنوعات شخصی مانند عکس ها، سوغات ها و اقلام تزئینی چیزی است که باعث راحتی شما می شود. نمایش اقلام در دفتر خود را که شما را لبخند و به یاد شما عزیزان و خاطرات قدردانی. موارد و پیام هایی را که در بین شما الهام بخش هستند قرار دهید. یک هیئت الهام بخش شامل تصاویر یا تصاویری است که هر چیزی را که می خواهید، در زندگی خود داشته باشید، نشان می دهد.


5. طبیعت را بیرون بیاورید.
گیاهان زنده، ارکیده های تازه، سنگ های منحصر به فرد و یا خانواده های دریایی، و یا حتی یک آکواریوم پر از ماهی های رنگارنگ، یک لمس طبیعت را اضافه کرده و سبکی از خارج از خانه را به ارمغان می آورد.


6. فضای خود را روشن کنید.
نورپردازی مناسب می تواند تفاوت های چشمگیری در خلق و خوی شما، رفتار، بهره وری و تعادل هورمونی ایجاد کند. هر وقت که امکان استفاده از نور طبیعی را دارید، یا شخصیت خود را به نمایش بگذارید و زیبایی های خود را با وسایل نور جالب و کاربردی افزایش دهید.


7. تغذیه بدن و روح خود را یک نوار میان وعهای سالم را در دفتر خود ایجاد کنید و آن را با برخی از اقلام مورد علاقه خود برای خوردن، از جمله آجیل مخلوط، پروتئین ها و میوه های تازه، ذخیره کنید. قهوه خود را از یک لیوان مخصوص، چای از فنجان چای و آب از یک بطری آب تزئینی بخورید. موسیقی مورد علاقه خود را در دست نگه دارید تا روحیه خود را بالا ببرید یا به شما کمک کند تمرکز کنید.
این لمس های کوچک مطمئن شوید که یک فضای کاری معمولی را به یک فضای کاری فوق العاده تبدیل کنید. امیدواریم این مطالب در کنار

و پارتیشن اداری دفترتان برایتان مفید بوده باشد.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

قیمت خرید 40 مدل پاراوان چوبی [ پارتیشن متحرک ] + آدرس فروشنده – سال 97(پارت آخر)

خرید پاراوان چوبی مدل دیزوم (دیجی کالا)

ابعاد :160×170 سانتی‌متر
وزن: 30 گرم
ابعاد :بسته‌بندی 160x170x10 سانتی‌متر
جنس :چوب
سایر توضیحات مقاوم و با دوام وزن مناسب برای استحکام در ایستایی

قیمت خرید پاراوان : 580,000 تومان


partishen bambo

خرید پارتیشن سنتی چوبی مدل 504 (دیجی کالا)

وزن: 13600 گرم
ابعاد بسته‌بندی: 200*8*52 سانتی‌متر
جنس: چوب
سایر توضیحات: -ابعاد هر عدد 50 ×190 -چوب طبیعی -کاملا دستساز ابعاد مفید در هنگام بازشدن: 135 ×190

قیمت خرید پاراوان : 730,000 تومان


partishen 504

خرید پاراوان چوبی مدل DAR111 (دیجی کالا)

    ابعاد: 120×50 سانتی‌متر
وزن: 5000 گرم
جنس: آلومینیوم
سایر توضیحات :از جنس آلومینیوم رنگ کوره ای دارای 4 پایه جهت قرار گرفتن روی دیوار تعبیه شده جهت رشد و بالا رفتن گیاه روی دیوار فاقد بسته بندی کارتنی 100% ضد آب عرض کم 50 سانتیمتر عرض زیاد 90 سانتیمتر

قیمت خرید پاراوان : 1,100,000 تومان


paravan-divari





برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.