پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن کشویی(ریلی)

یکی از روش‌های جداسازی فضاها از هم، استفاده از درها و صفحات کشویی است. این نوع جداکننده ها ضمن اینکه در محل خود نصب می شوند، متحرک بوده و می توانند در مواقع دلخواه به راحتی فضای مورد نظر شما را تفکیک یا محصور کنند. پارتیشن های کشویی از تنوع زیادی برخوردارند و می توان آن ها را در جنس، رنگ و طرح های مختلف به صورت شفاف، آینه ای، مشبک و… تهیه نمود. میزان عبور نور از این پارتیشن ها با توجه به جنس و طرحشان می تواند متفاوت باشد. اگر این دیواره ها از سقف تا کف را بپوشانند و از مصالح آکوستیک تهیه شده باشند، می توانند عبور صدا را نیز کنترل کنند.

به طور کلی دیوارهای جدا کننده ریلی دوام و ثبات بیشتری نیز دارند؛ به همین دلیل برای فضاهای استیجاری یا موقت، پیشنهاد نمی شوند.

پیش از انتخاب پارتیشن های کشویی باید به دو نکته توجه کنید:

1- اغلب دیواره های کشویی دارای ریل هایی هستند که دیواره در امتداد آنها حرکت می کند. با توجه به فضای منزلتان باید مسیر مناسب قرارگیری ریل ها را مد نظر قرار دهید و مطمئن شوید که کف و سقف اتاق امکان نصب این ریل ها را دارد.

2- نکته دیگر فضای کافی برای نگهداری قطعات جمع شده ی دیوار در هنگام باز بودن آن است

برای سفارش پارتیشن به لینک پارتیشن و نصب سر بزنید


پارتیشن اداری

یکی از نکات مهم در طراحی فضای محیط کار، فراهم آوردن شرایطی است تا کارمندان از تنش ها و مزاحمت های ناشی از رفت و آمدها در محیط کار ایزوله باشند، که این امر با استفاده از پارتیشن بندی در محیط کار میسر میشود. ابعاد و ارتفاع پارتیشن اداری از قابل توجه ترین نکات در انتخاب مناسب پارتیشن می باشد، که با توجه به فضای در اختیار، کارشناسان میتوانند شرکت شما را در انتخاب و نصب پارتیشن اداری راهنمایی خواهند کرد.

در طراحی پارتیشن اداری به فرم نیز بسیار توجه می‌شود، به عنوان مثال می‌توانید از گره چینی، منبت‌کاری و دیگر هنرهای تزئینی برای قسمت‌هایی از پارتیشن استفاده کنید. قسمت هایی از محیط اداری که فعالیت خاصی انجام میشود توسط پارتیشن‌های چوبی و شیشه‌ای که می‌تواند از نوع سندبلاست باشد و روی زمین پیچ شود، از یکدیگر جدا می‌شوند

اگر در محیط کارتان به فضای اختصاصی و پارتیشن بندی نیاز دارید به لینک پارتیشن و نصب مراجعه فرمایید

پارتیشن متحرک

پارتیشن متحرک منزل که بعنوان جدا کننده فضا نیز شناخته می شوند راه حلی عالی برای جدا سازی یا پنهان کردن گوشه ای از فضای اتاق به صورت موقتی می باشد. اما کارایی پارتیشن های متحرک فقط به همین دو روش ساده خلاصه نمی شود، کارهای بسیار ییشتری با این پارتیشن ها انجام می گیرد. به لطف پیشرفت روز افزون طراحی و ساخت وسایل خانه، پارتیشن های متحرک هم می توانند بعنوان عنصری دکوری در دکوراسیون قرار بگیرند یا اینکه از آنها بعنوان تاج تخت خواب نیز استفاده کرد.

از آنجایی که پارتیشن های متحرک طراحی و دیزاین بسیار متنوعی دارند، متخصصان طراحان داخلی از آنها همانند یک اسلحه مخفی استفاده کرده و در دکوراسیون داخلی به روش های خلاقانه و الهام بخش بکار می برند.

به دنبال پارتیشن برای منزلتون میگردین؟حتما به لینک پارتیشن و نصب سر بزنید