پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن آلومینیوم تک جداره

پارتیشن آلومینیوم تک جداره از فریم آلومینیوم و جداره های mdf و شیشه تشکیل شده است که ابعاد جداره ها با توجه به سلیقه مشتریان میتواند متغیر باشد. ابعاد جداره ها به صورت ارتفاع کوتاه یا نیمه بلند یا بلند و تا ارتفاع سقف قابل تغییر است. mdf استفاده شده در این نوع پارتیشن به صورت ۶ میلیمتری و یا ۱۶ میلیمتری میباشد.
ویژگی های پارتیشن آلومینیوم تک جداره

پارتیشن آلومینیوم تک جداره

در پارتیشن آلومینیوم تک جداره فریم دربها با فریم مخصوصی ساخته می شود تا تجهیزات قفل و یراق آلات را بتوان بر روی درب پیاده نمود. شیشه‌های مورداستفاده در این نوع پارتیشن با ضخامت ۴ میلیمتری و به صورت ساده یا تمام سند بلاست و یا سند بلاست راه مات می باشد.

ویژگی بارز دیگر در پارتیشن آلومینیوم تک جداره که می توان به آن اشاره نمود این است که می توان لوگوی مشتریان را به صورت سندبلاست نیز بر روی شیشه اجرا نمود.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

پارتیشن چیست؟(پارت اخر)

پارتیشن‌ها به‌دلیل داشتن طبقات و فرم توخالی خود، نور را از خود عبور میدهند، اما با تعبیه نورهای نقطه‌ای نیز می‌توانند به عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضا عمل کنند. این نورپردازی را می‌توانید در طبقات یا قسمت بالا و تاج پارتیشن جانمایی کنید.

استفاده های متنوع از پارتیشن‌ها

در قسمت‌هایی از فضا همانند جان‌پناه پله‌ها، پارتیشن‌ها می‌توانند هم نقش جان‌پناه را ایفا کنند و هم فضا را از حالت بسته بودن درآورند. این پارتیشن‌بندی ها در اتاق کودک به‌دلیل فراهم آوردن فضایی جهت قرار دادن اسباب بازی کودک می‌تواند بسیار کارآمد بوده و فضایی دوست‌داشتنی برای کودک خردسال شما به وجود آورد. توجه به ایمنی در اجرای پارتیشن اتاق کودک بسیار مهم است.

فرم پارتیشن‌ها

در طراحی پارتیشن‌های امروزی به فرم نیز بسیار توجه می‌شود، مثلا می‌توانید از گره چینی، منبت‌کاری و دیگر هنرهای تزئینی برای قسمت‌هایی از پارتیشن استفاده کنید. در طراحی پارتیشن‌ ها، به‌غیر از چوب، می‌توانید از تلفیق چوب یا MDF و فلزاتی نظیر آلومینیوم یا تلفیق شیشه و چوب استفاده کنید.
تنوع در مواد این امکان را به طراح می‌دهد تا طرح‌های متنوع و متفاوتی را جهت مصارف گوناگون پدید آورد. یکی دیگر از ابداعاتی که امروزه در طراحی پارتیشن‌ها از طریق طراحان به‌کار می‌رود، صلب و یکسره نگاه نکردن به آن است. به‌گونه‌ای که پارتیشن‌های امروزی از اجزای مجزایی همچون باکس‌ها و طبقات کوچک و بزرگ چوبی و شیشه‌ای تشکیل شده است که به‌ شکل‌های متفاوت و متنوع بر روی قید یا داربست فلزی یا چوبی مونتاژ می شوند و به مجموعه حالتی پویا و متنوع می‌دهند.
نوع دیگر پارتیشن‌ها که می‌توان آن را نام برد، پارتیشن‌هایی هستند که به‌صورت صفحات و دیوارک‌هایی نه از زمین بلکه از سقف آویزان شده و بدون اشغال فضایی از کف، دو قسمت را به‌صورت بصری و مجازی از یکدیگر جدا می‌کنند. این نوع تقسیم فضا در محیط‌ های کاری استفاده بیشتری دارد.
در محیط‌ های اداری قسمت‌هایی که فعالیت مشخصی در آن انجام می‌گیرد توسط پارتیشن‌های چوبی و شیشه‌ای که می‌تواند از نوع سندبلاست باشد و روی زمین پیچ شود، از یکدیگر جدا می‌شوند.

پارتیشن‌ها می‌توانند در حالت‌هایی به‌صورت یکسره عمل کنند و دو دیوار روبه‌روی هم را به یکدیگر متصل کنند. در این حالت، یک فضا به طور کامل به‌ وسیله این تقسیم‌کننده جدا می‌شود و حالت مستقلی به خود می‌گیرد. بدیهی است که وجود بازشویی مانند در، برای رفت و آمد نیاز است.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

قفسه بندی در طراحی دکوراسیون داخلی

قفسه بندی در طراحی دکوراسیون داخلی
در مورد قفسه های بلندی که از سقف تا زمین ساخته می شوند کمی فکر کنید. مخصوصا اگر سطح زمین را خیلی اشغال نکنند، ایده خوبی برای اتاق های نشیمن هستند، نه؟ از این قفسه ها می توانید استفاده های زیادی ببرید. تعداد زیاد طبقات و شکل و طرح های متنوع و خلاقانه ای که می توانند داشته باشند، برای قرار دادن لوازم مورد نیاز، کتاب ها و وسایل دکوری کوچک و بزرگ بسیار مناسب هستند.

همچنین عکس های قاب شده خانوادگی تان را می توانید در این قفسه ها جای دهید و محیط اتاق نشیمن را شخصی تر سازید. اگر به گیاهان آپارتمانی و طبیعی علاقه مند هستید، می توانید گلدان هایی با اندازه های متنوع هم در اتاق نشیمن خود بگذارید و برای این منظور از قفسه ها و تاقچه های دکوری استفاده نمایید.

از آنجا که هدفمان ارائه راه حل هایی برای فضاهای کوچک می باشد، به کارگیری یک قفسه با طبقات کافی برای تمام این موارد کفایت می کند. البته در صورتی که فضایتان بزرگتر باشد، استفاده از قفسه های دیگر با تعداد طبقات بیشتر خالی از لطف نخواهد بود. نکته ای که در اینجا حائز اهمیت می باشد این است که قفسه های باز و بدون درب، فضاهای کوچک را محدود نمی کنند و می توانند به بزرگ تر نشان دادن محیط کمک بیشتری نمایند.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

09127349880آقای مختاری