پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

پارتیشن و نصب

قیمت خرید 40 مدل پاراوان چوبی [ پارتیشن متحرک ] + آدرس فروشنده – سال 97(پارت 11)

خرید پاراوان چوبی مدل طرحدار (ته کالا)

پاراوان و یا پارتیشن به حائلهایی به صورت دیوارهای پایه دار می گویند که در محیط خانه، اداره، بیمارستان و … استفاده می شود. پاراوان طرحدار یکی از پاراوان های ساده و سبک هست که در این مورد به کار می آید و نیازی به نصب ندارد. این مدل از پاراوان به دلیل بدون نصب و متحرک بودن، نباید به طور کامل باز شود، بلکه باید با کمی زاویه بین هر قسمت آن باز شود تا پاراوان بتواند روی زمین ثابت بماند. زاویه ی بین هر قسمت می تواند بین ۹۰ تا ۱۶۵ درجه باشد.
پاراوان طرحدار با ارتفاع ۱۸۵ سانتیمتر، از ۴ قسمت به عرض ۴۴ سانتیمتر تشکیل شده که با لولا به همدیگر وصل شده اند.

 

قیمت خرید پاراوان : 260,000 تومان

paravan tarhdar

خرید پاراوان چوبی مدل سنتی (ته کالا)

پاراوان بعنوان یکی از بهترین راهکارها برای جداسازی بخشی از فضای یک اتاق که نیازی به ساخت و ساز نداشته باشد، استفاده می شود. پاراوان سنتی برای این منظور یکی از بهترین گزینه هاست. این پاراوان ۱۸۵ سانتیمتر ارتفاع دارد و از چهار قسمت به عرض ۴۴ تشکیل شده که با استفاده از لولا به هم وصل شده اند. روی چهار صفحه این پاراوان طرح هایی با استفاده از لیزر ایجاد شده که نمای زیبایی به آن داده است.

قیمت خرید پارتیشن : 240,000 تومان

paravan sonnati


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

قیمت خرید 40 مدل پاراوان چوبی [ پارتیشن متحرک ] + آدرس فروشنده – سال 97(پارت 10)

خرید پاراوان چوبی مدل پاراوان فلورال (ته کالا)

پاراوان طرح فلورال متشکل از ۴ قسمت با عرض ۳۹ سانتیمتردر کنار هم است که به صورت هفت و هشتی (جناغی) با لولا به یکدیگر متصل شده اند، این ۴ قسمت در حالت بسته روی هم قرار میگیرند و تبدیل به یک قطعه با ضخامت ۷ سانتیمتر می شود و به همین دلیل حمل این نوع پاراوان را بسیار راحت میکنند. این مدل از پاراوان نباید به صورت کامل باز شود، بلکه باید اندکی بین هر قسمت زاویه باشد که پاراوان پایدار باشد و نیفتد. زاویه ی بین هر قسمت می تواند از ۹۰ درجه تا ۱۶۵ درجه متغیر باشد.

عرض هر قسمت ۳۹ سانتیمتر است که در مجموع این ۴ قسمت در کنار هم چون با اندکی زاویه قرار میگیرند، دیواری به طول ۱۵۲ سانتیمتر تشکیل می دهند. البته در صورتی که زاویه بین هر دو قسمت ۹۰ درجه باشد، طول دیوار نصف شده و حدود ۷۸ سانتیمتر می شود.

قیمت خرید پارتیشن : 190,000 تومان

paravan floral

خرید پاراوان چوبی مدل قاجار (ته کالا)

اطلاعات و قیمت پارتیشن چوبی:

پاراوان قاجار یکی از بهترین راهکارها برای جداسازی بخشی از فضای یک اتاق است و نیازی به ساخت و ساز ندارد و به دلیل سبک بودن، جابجایی آن راحت است.
این پاراوان با ۱۸۵ سانتیمتر ارتفاع از چهار قسمت به عرض ۴۴ تشکیل شده است که با استفاده از لولا به صورت هفت و هشتی (جناغی) به همدیگر وصل شده اند. این مدل از پاراوان به دلیل متحرک بودن، نباید به صورت کامل باز شود و همیشه باید کمی زاویه بین هر قسمت باشد تا پاراوان بتواند روی زمین ثابت بماند. زاویه ی بین هر قسمت می تواند بین ۹۰ تا ۱۶۵ درجه باشد.
پاراوان باز شده، به دلیل اینکه صفحات آن با زاویه کنارهم قرار میگیرند، دیواری به طول ۱۷۲ سانتیمتر تشکیل می دهد. اگر زاویه بین هر دو صفحه ۹۰ درجه باشد، طول دیوار نصف شده و تقریبا ۸۸ سانتیمتر می شود. این پاراوان وقتی بسته می شود صفحات آن روی می افتند و به یک قطعه با ضخامت ۷ سانتیمتر تبدیل می شود.

 

قیمت خرید پاراوان : 240,000 تومان

paravan gjarr


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.